خیلی آدما آرزوها خیلی بزرگ و کوچیکی دارن اما...همیشه هزار عامل مسدود کننده و مانع سر راه هست..که باهات بجنگند..

جمعه 28 فروردين 1394
ن : محمددانیال

نیمکت انتظار...

 

 

یک دل نوشته از خودم... تصویر رفتن را بدون من کشیدی....یک پرتره از دوری و ماتم کشیدی من تو او روی نیمکت هایمان...در ذهن خودبافتیم در خیالمان او با تو از یکرنگی خود هم کلام شد...تصویر من بدون نقش تو فنا شد ما روزی از برای تو بودن چه ها شدیم...تا من میان آمد و وصلت خراب شد سوغات این سفر دل و خون وخیال تو...باشد در عالم بالا باشم برای تو این دل نوشته که نوشتم ازبرای تو...یک فصل دیگراست در بهار تو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس mohammad-daniyal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.